  • Data: 2008-01-26 23:43:59
    Temat: Re: Łamanie statutu organizacji
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mogę konkretnie. Jeśli możesz, podaj nazwę choć jednej instytucji, która
    > będzie mogła skontrolować działania zarządu stowarzyszenia na wniosek jego
    > członków.
    > A.

    Dziekuje za odpowiedz w mojej sprawie, a co do Pani A., to mysle sobie ze
    dobrze by bylo jesli odpowiedz dla Niej bylaby przy - przykladowym - zalozeniu,
    ze chodzi o organizacje o nazwie partia polityczna ;) Bo to chyba jedna z
    niewielu organizacji, ktora ma pieniadze, rozporzadza nimi i... niekiedy mozna
    sie obawiac informowania o tym, bo w koncu pieniadze sa czasem naprawde duze i
    nie wiadomo komu sie nadepnie na odcisk ;)
    pozdrawiam,
    Krzysiek