  • Data: 2008-01-27 00:16:21
    Temat: Re: Łamanie statutu organizacji
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@i...pl> wrote in message
    news:0613.0000008b.479bc5be@newsgate.onet.pl...

    > Dziekuje za odpowiedz w mojej sprawie, a co do Pani A., to mysle sobie ze
    > dobrze by bylo jesli odpowiedz dla Niej bylaby przy - przykladowym -
    zalozeniu,
    > ze chodzi o organizacje o nazwie partia polityczna ;) Bo to chyba jedna z
    > niewielu organizacji, ktora ma pieniadze, rozporzadza nimi i... niekiedy
    mozna
    > sie obawiac informowania o tym, bo w koncu pieniadze sa czasem naprawde
    duze i
    > nie wiadomo komu sie nadepnie na odcisk ;)

    Nie partia, ale stosunki tam panujące łudząco przypominają czasy głębokiej
    komuny - geriatrokracja, kult jednostki, popieranie wyłącznie "swoich", brak
    jawności w działaniach, brak demokracji w podejmowaniu decyzji itp, itd:)))
    I do tego potrzebna jest zewnętrzna kontrola. Wystarczy, że zarząd zostanie
    zmuszony do przestrzegania zasad ujętych w statucie i reszta problemów
    automatycznie zostanie rozwiązana.
    Organizacja duża, pojedynczy adwokat nie da sobie z nimi rady.
    No to co proponujecie? (sanepid odpada, nie prowadzą bufetu:)))
    Anka