  • Data: 2013-10-28 16:11:08
    Temat: Re: Kwota zwolnienia od podatku (rodzic-dziecko)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski wrote:

    > Lodów to chyba nie, bo karmienie dziecka to chyba pod jakąś alimentację
    > czy jak to się tam nazywa podpada, a nie pod darowiznę.
    >
    > Ale już balonika, owszem.
    >
    > MJ

    jak dzieciak jest samodzielny, to nie ma mowy o alimentacji.
    lody jak najbardziej są wowczas darowizną.

    uwaga, na małżeństwa z rozdzielonością majątkową.
    romantyczna kolacja przy swiecach w knajpie, za którą zapłacił mąż, może
    skończyś na kodeskie karno-skarbowych za nieujawnienie przychodu do
    opodatkowania. I ja wcale nie straszę.