    From: jedrus <a...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Date: Tue, 17 Nov 2009 06:31:49 +0100

    mvoicem pisze:

    > Ja bym napisał do prokuratury rejonowej, ewentualnie do jednostki
    > policji nadrzędnej do tej w której był pismo w którym był podejrzewał
    > popełnienie przestępstwa podszywania się pod policjanta. Podejrzenie bym
    > uzasadniał tym że:
    > - policjant był sam, co jest wg. posiadanej wiedzy sprzeczne z
    > obowiązującymi procedurami w policji,
    > - podpisał się nieczytelnie,
    > - na policji do której poszedł w tej sprawie robili sobie z niego jaja,
    > co wskazywało na to że nic nie wiedzą o tej sprawie ...

> [...]

    Napisalem dp KWP ale odeslali mnie do KMP. KMP poinformowala, ze maja
    miesiac na udzielenie mi odpowiedzi a poza tym to trwa sledztwo i sprawa
    moze sie jeszcze dlugo ciagnac. Cos mi tu nie gra, bo pomimo ze sledztwo
    trwa nikt jeszcze nie przesluchiwal kombatanta ktoremu zabrano pieczeci.
    Dziwna to sprawa, bo ciagnie sie juz prawie miesiac i nic z tego nie
    wynika. Czy policja jest az tak zabiegana, ze nie ma czasu przesluchac
    dwoch osob: Kombtanta i policjanta i ustalic kto dal polecenie zajecie
    pieczeci. Musialo byc "cos" waznego ze nagle pieczeci zabrano a teraz
    cisza i co, stracili zapal sledzczy?
    W miedzyczasie dowiedzialem sie, ze policjant byl ponownie w mieszkaniu
    z ktorego zabral pieczecie i mial podobno do kombatanta zal, ze ktos
    "niucha" w sprawie tych pieczeci. Wczoraj z kolei dostalem "cynk"
    telefoniczny, ze jakis "ktos" (jeszcze nie ustalilem kto) probuje
    wymusic na kombatancie odwolanie calej pieczeciowej sprawy, ze niby
    zadnego zajecia pieczeci nie bylo.
    Takie sciemnianie przypomina mi swieza sprawe (eksperes reporterow) z
    Nowego Miasta Lubawskiego.

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/