  • Data: 2005-01-21 16:07:01
    Temat: Re: Kwasniewski powiedzial
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bouku.." napisał w wiadomości

    > To prawda on i sitwa na rabunkowej sprzedarzy polskiego przemyslu dorobili
    > sie niebywalych majatkow, ale narod za to dzis nie ma pracy, a miliony
    szuka
    > jedzenia po smietnikach.
    > To jest wasza zdobycz towarzyszu Stolzman-Kwasniewski. "Nie oddamy
    zdobyczy
    > bez walki".

    A wracajac do teczek... Zastanawia (wrecz zdumiewa) mnie jedna rzecz. Otoz
    na logike rzecz biorac... SB powinno miec agentow przede wszystkim w
    szeregach Solidarnosci. Bo przeciez szpieguje sie wroga a nie mocodawce.
    Dlaczego wiec teraz znajduje sie tak duzo wspolpracownikow SB w szeregach
    SLD, czyli dawnych mocodawnow SB, a jakos nikt nawet nie pomysli o
    sprawdzeniu teczek dawnych solidarnosciowcow? Tam pewnie dopiero jest co
    czytac. Ale wtedy IPN by musial scigac swoich, a przeciez nie do tego ich
    powolano, tylko do niszczenia SLD.