  • Data: 2005-01-21 18:39:44
    Temat: Re: Kwasniewski powiedzial
    Od: "JackyX" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:csr9b7$bgi$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "bouku.." napisał w wiadomości
    > szuka
    > zdobyczy

    jedno jest pewne, że komuchom jest teraz o niebo lepiej teraz niż za
    komuny. Teraz oprócz władzy mają jeszcze majątek - dawniej nazywany
    narodowym a teraz wyłącznie ich prywatnym.

    > A wracajac do teczek... Zastanawia (wrecz zdumiewa) mnie jedna
    > rzecz. Otoz na logike rzecz biorac... SB powinno miec agentow przede
    > wszystkim w szeregach Solidarnosci. Bo przeciez szpieguje sie wroga
    > a nie mocodawce. Dlaczego wiec teraz znajduje sie tak duzo
    > wspolpracownikow SB w szeregach SLD, czyli dawnych mocodawnow SB, a
    > jakos nikt nawet nie pomysli o sprawdzeniu teczek dawnych
    > solidarnosciowcow? Tam pewnie dopiero jest co czytac. Ale wtedy IPN
    > by musial scigac swoich, a przeciez nie do tego ich powolano, tylko
    > do niszczenia SLD.

    na logikę rzecz biorąc to gdybym był komuchem i widział, że lada dzień
    władzę przejmie Solidarność to sfałszowałbym teczki wsztykich z władz
    Solidarności poto by mieć haka gdyby chcieli rozliczać komuchów po
    przejęciu władzy. Dlatego szukanie donosicieli wśród byłych
    Solidarnościowców przez innych solidarnościowców interpretuje jako
    brutalną walkę w myśl zasady -że rewolucja pożera własne dzieci.
    Oskarżanie Wałęsy i innych że byli donosicielami jest całkowicie wbrew
    zasadom logiki ale ilu naiwnych bezmózgowców daje się nabierać.
    Nie rozliczanie komuchów to wynik układu przy okrągłym stole: my oddamy
    władzę pokojowo a wy zostawicie nas w spokoju.

    ale w Afryce jest gorzej.

    JackyX