  • Data: 2020-03-14 12:34:44
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2020 o 09:02, J.F. pisze:

    > Nie wiem jak w Czestochowie, ale na wroclawskich SOR czeka sie
    > godzinami. Czasem i 8. Gdyby czlowiekowi nie zalezalo na pomocy, to
    > faktycznie - pojsc sobie i niech sobie szukaja.

    Podejrzewam, że właśnie tak odbywają się słynne "ucieczki".
    Przychodzisz, rejestrujesz się, po czterech godzinach mówisz - pierdolę
    może wcale to nie to, a jak jeszcze tu posiedzę, to na pewno złapię,
    może rzeczywiście trzeba w domu siedzieć i będzie dobrze.. A potem na
    policję, że im pacjent z podejrzeniem "uciekł" i chcą go ukamieniować.

    Pytanie czy temu pacjentu ktoś powiedział, co dalej i czy wogóle
    siędział w izolatce, czy po prostu zrezygnował i wrócił z izby przyjęć
    do domu. Bo to dwie jakby różne sytauacje.

    --
    Shrek