  • Data: 2021-10-25 10:49:23
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 10:12:55 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Czyli nadal wijesz się jak piskorz. Typowe.
    > Smiało odpowiadaj -- później dostaniesz większy docisk.

    Zasadniczo, ja zadałem pytanie pierwszy. Więc powinieneś odpowiedzieć a
    swoje pytanie zadać potem. Ale niech ci będzie, odpowiem pierwszy. 100
    tys. Czeczenów mi nie przeszkadza głównie dlatego że ich nie ma.
    Kłamiesz podając liczbę. Możesz sobie sprawdzić na stronach GUS czy
    innych służb. Wielkości wahają się od 15 do 50 tys. i to Rosjan w
    całości, więc na Czeczenów przypada niewielki ułamek tej liczby. Ponadto
    imigrant z Czeczenii różni się kulturowo od imigranta z Azerbejdżanu czy
    Arabii. Ten pierwszy został przez ustrój sowiecki nauczony że nie jest
    nosicielem jedynej prawdy. Ten drugi będzie nalegał na szariat,
    oddzielne prawodawstwo, na zabijanie ateistów czy dziewczyn chcących
    wyjść za mąż niezgodnie z życzeniem rodziny czy inne islamskie wymysły.
    A teraz ty. Pytanie ci zadałem ze 3 razy więc je znasz na pamieć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.