  • Data: 2021-10-25 12:28:08
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty i Kviat - humaniści za dychę. Proszę mi powiedzieć ilu imigrantów
    > mahometan możemy wpuścić do Polski, niosąc im ulgę w ich ciężkim losie,
    > zanim zostanie wyczerpana wasza tolerancja? Domagam się liczby a nie
    > dyrdymałów.

    Intelektualisto za dychę, moja tolerancja dla ciężkiego losu katolików
    już dawno została wyczerpana, a mimo tego nadal mnie stać na ich
    utrzymywanie. Katolików wpuściliśmy, to i mahometan też damy radę. Co
    najwyżej największy właściciel ziemski na świecie będzie musiał się
    podzielić dobrami.

    Pozdrawiam
    Piotr