  • Data: 2006-07-29 13:40:49
    Temat: Re: Kuzwa Panowie........
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:pan.2006.07.29.13.22.12.28512@olgierd.wordpress
    .com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Pracuję i zarabiam.
    Gratuluję. Nie wszyscy mogą to o sobie powiedzieć. ;)

    > Jak sobie podzielę moje brutto przez 1,44 to mi
    > wychodzi to, co mam na koncie co miesiąc.
    Dziwna operacja, ale dobra, spójrz:
    Brutto 1000 zł (dła łatwego rachunku w rozumie)
    1000/1,44=694,44
    1000-694,44=305,56

    A teraz:
    1000*30%=300
    1000*44%=440
    Który wynik jest bliższy Twojej metodzie obliczeń?

    Dodatkowo dla pewności wypróbuj kilka kalkulatorów z netu - przekonasz się.

    Jotte