  • Data: 2006-07-29 12:17:46
    Temat: Re: Kuzwa Panowie........
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eaff57$jsg$1@inews.gazeta.pl Krzysztof
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Szanowni Panowie,
    > zamiast się tu kłucić
    Eee tam zaraz kłócić... ;)

    > które argumenty mają większe szanse bytu w
    > rzeczywistosci prosilbym tylko o danie odpowiedzi na tak wg Was banalne
    > pytanie:
    > a/ ile wyniesie netto płaca minimalma?
    > b/ co tu jest brane pod uwage: całość zarobku czy tylko
    > place zasadniczą czy razem z premią? a może razem z dodatkiem za
    > nadgodziny????
    Liczą się wszystkie składniki, premie, nagrody, nadgodziny, dodatki,
    świadczenia itp.
    Ale o ile pamiętam liczą się różnie - dochodowy płacisz od każdej zarobionej
    złotówki, zaś składki różnie, tu nie podejmuję sie odpowiedzieć bo nie wiem.
    Z grubsza od sumy zarobków brutto odejmij sobie ~30%.
    A jak chcesz dokładnie, to kalkulatorów płac jest w sieci sporo.

    Jotte