  • Data: 2010-11-25 10:59:03
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4cee0736

    > Czyli lokatorzy mają ekstra metraż - taki jakby dodatkowy
    > przedpokój/strych/składzik.

    Dodatkowy? A od kiedy to po postawieniu ścianki wyrastają nowe metry
    powierzchni?

    > No i co w tym dziwnego? Macie dodatkowy metraż, to płacicie dodatkowo.

    Jak wyżej. Jaki_dodatkowy_metraż?
    Mieli dokładnie ten sam i tak samo mogli z niego skorzystać. Różnica taka,
    że zabezpieczyli ten teren,
    A idąc Twoim tokiem myślenia, jak sobie wstawią dodatkowe drzwi
    zabezpieczające na klatkę schodową, to spółdzielnia powinna podnieść im
    koszty użytkowania tej klatki? Bo to się dokładnie do tego samego sprowadza.

    > Ale korzystacie.

    Korzystaliby także bez dodatkowych zabezpieczeń.

    > W imię zasad - chcesz mieć coś ekstra, to musisz coś ekstra płacić.

    Odpowiedź bez związku z wcześniejszym zdaniem.