eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKurier GLS reklamacjaRe: Kurier GLS reklamacja
  • Data: 2007-07-20 13:32:46
    Temat: Re: Kurier GLS reklamacja
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Darek" <y...@i...pl> wrote in message
    news:f7qd55$eso$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Kurier z GLS twierdzi, że dostarczył przesyłkę pod wskazany adres i odbiór
    > został pokwitowany. Problem w tym, że nic nie przyszło a na pokwitowaniu
    > widnieje jakaś kompletnie obca osoba dla mnie. Co w takiej sytuacji robic?
    > Reklamacja na jakiej podstawie? Jak ktoś składał reklamacje w podobnym
    > przypadku proszę o pomoc.


    Zadzwonić do firmy. Na podstawie tego, że przesyłka nie została dostarczona.
    Formalnie powinien to zrobić nadawca, ale jak najbardziej możesz spróbować
    zrobić to ty.
    Firmom raczej zależy na reputacji i kurierów trzymają krótko.
    Na pokiwtowaniu oprócz podpisu zwykle spisują numer dowodu osobistego.
    Nie wiem kto ci to wysyłał, ale formalnie to reklamację składasz do nadawcy,
    że przesyłka nie doszła i to on sobie będzie dochodził co firma kurierska z
    nią zrobiła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1