  • Data: 2006-08-18 20:17:53
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):

    > a gdzie napisałem ,że to miejsce publiczne ?, napisałem ,że to jest urząd
    > i jest tam urzędnik, który zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem ma
    > określone obowiązki. W konkretnym przypadku urzędnik tych obowiązków nie
    > wypełnił albo je wypełniał źle.

    nie podoba mi się wypełnianie obowiązków przez Prezydenta RP.

    Rozumiem, że Twoim zdaniem mogę mu się rozsiąść w gabinecie?

    > Ci którzy pochwalają zachowanie się kuratora po prostu popełniają
    > podstawowy błąd ponieważ nie biorą pod uwagę ,że powoływany przepis karny
    > art 193 nie ma na celu ochronę spokoju urzędnika przed interesantami.

    nikt nie pochwala,
    mówimy tylko o tym, że kurator miał prawo zażądać opuszczenia
    pomieszczenia, a interesant miał obowiązek to zrobić.

    Klasyczna kwestia. Jak policjant każe Ci się zatrzymać, to też uznasz,
    że nie zachodzi uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa i
    pójdziesz dalej?
    Powodzenia

    > Działanie pytającego nie miało na celu zakłócenie normalnej pracy urzędu,
    > lub wynikało z innych pobudek ,a była to próba wyegzekwowania jego
    > słusznego prawa, które jest zagwarantowane stosowną ustawą i pobyt w tym
    > urzędzie był ściśle związany z tym prawem.

    Prawo silniejszego? Ciekawe, gdzie tego uczą?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911