  • Data: 2006-09-17 03:46:24
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mn ie siłą
    Od: Barwa<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czytam a gazecie artykuł o "panu Romanie" który od kuratora chce
    natychmiastowego wręczenia dok,umentu i czyni z tego sprawę na kraj i
    przypomina mi sie inny artykuł w gazecie o restauracji Babie Lato bodajże, do
    której SPECJALNIE pojechał pan Roman z Opola. Po to, by wyrzucono go z knajpki
    bo nie chce założyć peruki

    ZObaczcie bo widać premedytację tego człowieka w toczeniu takich spraw : cytuję
    z innego forum: http://www.grupy.egospodarka.pl/Lokale-tylko-dla-
    kobiet,t,140274,8.html

    ****************
    Lokale tylko dla kobiet IP: *.gaja.net.pl
    Gość: Roman G. - 05-08-2005 21:12 [odpowiedz na list]
    [odpowiedz cytując]

    W dzisiejszym "Przekroju" artykuł "Facetom wstęp wzbroniony".
    W Częstochowie funkcjonuje klubokawiarnia "Babie lato", na zewnątrz
    tabliczka "Klub tylko dla kobiet". Mężczyzn wpuszcza się do ogródka, pod
    warunkiem, że ...włożą perukę. Peruki są dwie: zielona i marchewkoworuda z
    warkoczami.

    Multikino. W każdy wtorek o 20.00 seanse tylko dla kobiet pn. "Kino na
    obcasach". Mężczyzn nie wpuszcza się.

    Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?

    tu link do artykułu o sprawie: http://www.neww.org.pl/pl.php/news/news/1.html?
    &nw=1946&re=3

    Nie pomagajcie Państwo pieniaczom

    -> http://usenet.pomocprawna.info