  • Data: 2006-08-18 20:03:17
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 21:21:03 +0200, Robert Tomasik w wiadomości
    <news:ec543t$bn9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > A teraz, to nad Tobą zbierają się czarne chmury.

    Nie bardzo. Jest cały szereg dowodów pośrednich, które świadczą na korzyść
    mojej wersji wydarzeń. Są też dowody, że on zmieniał wersje na coraz dla
    niego korzystniejsze w miarę upływu czasu.

    > powie, że nie dość, ze wszcząłeś awanturę (byliście sami, więc świadków nie ma),

    Drzwi były otwarte, wszystko słyszała sekretarka.

    > nie dość, ze musiał wzywać ochronę, byś się uspokoił (bo spokojny byłeś przy
    > ochroniarzu)

    Cały czas byłem dość spokojny. Kiedy ochroniarz przyszedł, urzędnik nie
    zgłaszał, że stwarzam jakiekolwiek zagrożenia lub jestem niespokojny.
    Zgłosił tylko, że nie chcę wyjść, a ja siedziałem nad kartką i pisałem
    wniosek.

    > Generalnie, to poza znajomością teorii prawa potrzeba troszeczkę praktyki.

    Uważam, że zachowałem się dość rozsądnie - w trakcie i po fakcie. Nie piszę
    o wszystkim, ale podjąłem pewne działania, żeby się zabezpieczyć.

    Kurator musiałby być skończonym głupcem, żeby fabrykować dowody przeciwko
    mnie, bo nigdy nie może mieć pewności, czy przypadkiem zdarzenie nie
    zostało utrwalone przez ukryte urządzenie rejestrujące.

    > Prawo opiera się cały czas na dowodach.

    Ocenianych swobodnie z uwzględnieniem zasad prawidłowego rozumowania oraz
    wskazań wiedzy i doświadczenia życiowego.

    --
    Sz.