  • Data: 2014-11-14 17:29:09
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2014 o 22:22, Czesław Wiśniak pisze:

    > Tez bym nie zwrocil, ale jakis taki arogancki byles :)

    > Ozesz ty, ja pierd...:, to chyba bardziej istotne niz tresc twoich
    > postow :)
    > Zastanawiajce co chcesz przez to podkreslic ?

    Gówno!
    Czepiłeś się jak pijany płotu i dalej drążysz.
    Liczysz, ze zdobędziesz w ten sposób poklask na grupie?

    Przestań już się pogrążać, bo wyłazi z ciebie troll i zaczniesz zwiedzać
    KF-y co bardziej zirytowanych uczestników grupy.

    Z mojej strony EOT.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: