  • Data: 2005-11-28 11:58:27
    Temat: Re: Kupno towaru, sprawdzenie i karta gwarancyjna (długie)
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQ9HHL napisał(a):
    > Witam serdecznie. Temat niewydawania kart gwarancyjnych, czy braku
    > możliwości przetestowania towaru przed kupnem, przez niektóre duże
    > sklepy był poruszany na grupie wielokrotnie i przeczytałem w archiwum
    > większość wątków na ten temat. Niemniej jednak chciałbym jeszcze rozwiać
    > niektóre wątpliwości. Otóż muszę kupić monitor, a że komputer to jest
    > moje miejsce pracy wybór padł na LCD. Niestety będę zmuszony zakupić go
    > w jakimś dużym sklepie z prostego powodu. Ceny są tam niejednokrotnie
    > niższe o 200 - 300 zł niż w małych sklepach, a nie mam za dużo pieniędzy
> [...]

    Wybacz, ale piszesz głupoty, aprzeciez MM ostrzega,
    że nie jest dla idiotów...

    co można rozumieć tak, ze jak ktoś tam idzie kupować, to jest sam sobie
    winny...

    W każdym większym mieście sa małe sklepy DUŻYCH HURTOWNI komputerowych
    i nie będę tu kryptoreklamy robił..
    Tam kupisz monitor i zanim go kupisz, podłączą Ci go, postaweią na stole
    i bedziesz mógł parę godzin go pod napięciem potrzymać, a potem pooglądać..

    Poza tym:
    NIKT jeśli producent nie daje takiej gwarancji nie da Ci gwarancji
    na to, ze piksel w LCD Ci "nie padnie".
    Więc jeślo chesz mieć 0 -złych pixeli, to kup monitor z taką gwarancją
    producenta.

    Boguslaw