    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Date: Fri, 20 Sep 2013 18:17:00 +0200

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >Wg mnie firma sprzedająca telefony musi mieć na nie papiery, inaczej
    >można podejrzewać że przedmioty pochodzą z kradzieży.

    Firma sprzedajaca telefony rzeczywiscie musi, no prawie musi, miec na
    nie papiery, bo inaczej przy pierwszej kontroli skarbowka sie spyta
    skad ten towar.
    Ale przeciez firma ci tych papierow nie pokaze, bo nie bedzie ci sie
    chwalila po ile kupila, ani od jakiej innej firmy.
    Wiec jedyny papier to gwarancja - plus oczywiscie faktura/paragon od
    tejze firmy.

    Ale tu nic nie pisali ze to firma, moze byc osoba prywatna.

    >Najlepiej idź na Policję i powiedz że jest firma która sprzedaje m.in
    >telefony bez papierów i innych rzeczy czyli wg mnie na 80%
    >nielegalnie.
    >Jak się nie myle to allegro usuwa takie aukcje jak zobaczy że nie ma
    >na to papierów (głownie chodzi o telefony)
    >Bez problemu powinni CI oddać pieniądze, a jak zgłosisz na Policje to
    >niezły szum by mieli w tej firmie :)

    Wizyta na policji moze byc dobra, sie sprawdzi czy nie poszukuja, ale
    wystarczy ze z zagranicy ukradziony :-)

    J.