  • Data: 2013-09-20 21:45:45
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > Przeczytałem cały wątek i znalazłem tylko jeden post w którym wspomniano
    > o Dowodzie Osobistym który jest potrzebny żeby tel. sprzedać np.
    > komisowi, handlarzowi...
    > Inne kwity to bonus gratis.
    > Tyle bicia piany i to z pod klawiszy "prawników".
    > Wstyd. :-)

    ale nie o komisie byla dyskusja
    na allegro nie musisz nikomu pokazywac dowodu jak chcesz cos sprzedac.

    kupujesz co widzisz.
    Jak ci sie nie podoba co widzisz to po prostu nie kupujesz, a nie
    kupujesz i masz pretensje, ze nie bylo papieru takiego czy siakiego
    mimo, ze nikt nie obiecywał że bedzie.

    Myslec nalezało przed zakupem, a nie po zakupie.

    zadalem pytanie, czy kupił na aukcji, kiedy kupil, od firmy czy od osoby
    prywatnej, ale nie doczekałem sie odpowiedzi, wiec nie bylo o czym
    merytorycznie dyskutowac.

    Jego postawa byla modelowa: jestesci glupi bo nie daliscie mi odpowiedzi
    takiej jakiej oczekiwałem.