  • Data: 2007-02-10 09:38:54
    Temat: Re: Kupno/sprzedaz samochodu
    Od: anti20 <a...@n...spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pord4u napisał(a):

    > Ok, dodaje - "miedzy malzonkami", jezeli Pan nie zrozumial. Przepraszam.

    Jestem wlasnie w trakcie realizowania formalnosc. Jestem juz za odprawa
    celna i tam m.in. byly pola dotyczace wpsolwlasciciela samochodu i nie
    wiem czy pozstawienie tam pustego pola nie wyklucza juz "dopisnaia"
    wspolwlasciciela do samochodu.

    Ta osoba bylaby mama. Tak wiec ponawiam pytanie czym mam sie kierowac
    probujac zalatwic sprawe w ten sposob:
    1. koncze rejestracje na siebie
    2. ubezpieczam na 30dni
    3. sprzedaje mamie - i czy tutaj musze placic VAT ? skoro teraz
    zalatwiam z US zwolnienie z obowiazku jego placenia - formularze vat-24
    i vat-25
    4. mama ubezpiecza i mnie wpisuje na wspolwlasciciela

    moze znacie jakie inne grupy oprocz pl.misc.samochody ktore blizej znaja
    sie na tej tematyce ?

    pozdrawiam