  • Data: 2009-01-22 16:41:04
    Temat: Re: Kupno sprowadzonego auta od handlarza
    Od: "Damian / EXCAR group" <....@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel" <
    > no to troche patowa sytuacja jest. Ja chce robic auto sam, a zeby je
    > dostac musza byc papiery. On chce robic papiery sam, a zeby je zrobic musi
    > byc auto zrobione - pierwszy przeglad w kraju.
    > czy sie myle?

    A pomyslales co sie stanie w sytuacji kiedy ty naprawisz to auto a on z
    jakiegos powodu
    nie ukonczy rejestracji? i nawet nie mysle tylko o jego zlej woli ale np.
    sytuacja typu ze auto
    ma wade prawna, jest zastawione ?
    wtedy wyjdzie na to ze nie dosc ze zaplaciles za auto ktorego nie
    zarejestrujesz a oprocz tego
    dodatkowo je naprawiles?

    beda dokumenty - wtedy placisz calosc!