  • Data: 2011-04-19 22:19:11
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-19 22:14, PlaMa wrote:

    > Wiem, że mogę zrezygnować w ciągu 30 dni od kupna - jeżeli nie
    > zrezygnuję to znowu - płacę za nie ja czy on (załóżmy, że umowa
    > kupna-sprzedaży nic nie mówi na ten temat)

    o właśnie:

    "W przypadku przekroczenia tego terminu (30 dni - dop. PlaMa) lub w
    razie nie doręczenia wypowiedzenia do ubezpieczyciela, zbywca nie będzie
    mógł uzyskać zwrotu składki, ponieważ polisa z mocy prawa zostanie
    przepisana na nowego właściciela pojazdu."

    Jeżeli osoba, która zakupiła polisę (domyślnie zakupiła, czyli została
    ona automatycznie przedłużona) nie opłaciła jej, to kogo będą ścigać za
    opłaty za nią? Zbywce czy nabywce samochodu z polisą?