  • Data: 2006-11-25 17:33:52
    Temat: Re: Kupno mieszkania z zameldowanymi mieszkancami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch wrote:

    > To po to płacę. Klienta mam na muszce, abym za niego załatwiał sprawy
    > meldunkowe.

    Marudzisz.

    > No chyba, że opuści na cenie, wówczas może wcale nie
    > wymeldowywać się.

    Nie. Nie może. Chyba, że nadal będzie tam mieszkał.

    > Pół roku później duży jeżeli chodzi o robienie za kolekcjonera.

    ROTFL

    Przez jakiś czas mieszkał u mnie znajomy. Tylko tymczasowo się meldował.
    Dwa lata po jego wyprowadzce nadal przychodziły rachunki za telefon,
    reklamówki i jakieś inne dziwne druki. Pewnie nadal przychodzą, ale nie
    wiem, bo mieszkanie sprzedałem.

    Wymeldowałem się równolegle z wyprowadzką. W maju. Nadal przychodzą do
    na moje nazwisko różne pisemka i reklamówki...