  • Data: 2006-07-09 22:00:47
    Temat: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gg wrote:

    > ciągle ją przedłużam aneksami. Okazało się, że w latach 80-tych miała tam
    > zameldowanie córka jednego z dwóch właścicieli i teraz nie chce się
    > wymeldować.

    I co z tego? Jak nie mieszka - nie ma problemu. Wnosisz o wymeldowanie z
    urzędu i tyle.

    [ciach]

    > wymeldowaniem. Mam już dość całej sytuacji i chcę mieć to mieszkanie. Czy
    > dużym ryzykiem będzie zakup go wraz z zameldowaną dziewczyną? Przecież ona

    Zerowe. Składasz wniosek o wymeldowanie osoby, która tam od dawna nie
    mieszka. Możesz też zrobić donos, że baba popełnia wykroczenie przeciwko
    ustawie o ewidencji ludności.

    Oczywiście zakładam, że tam nie mieszka od co najmniej pół roku.