  • Data: 2006-07-10 15:51:48
    Temat: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Od: "gg" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sadam"
    > A co bedzie jak po podpisaniu umowy "nagle zamieszka" - samotna powiedzmy
    > z małym dzieckiem ? - czy wtedy nie zrobi się z tego nagle duży problem ?
    > Sadam

    Wielkie dzięki za podpowiedzi.

    Niestety jest tak jak Sadam napisał.W chwili podpisywania umowy
    przedwstępnej nikt tam nie mieszkał - mam nagranie wideo, ale gdy córka się
    dowiedziała o sprzedaży to się wprowadziła z małym dzieckiem. Właściciele
    mają wyrok o eksmisję na którym jest pieczątka, że jest prawomocny ale tej
    młodej udało się złożyć sprzeciw po terminie na odwołanie ( nie wiem jak to
    możliwe) i niedługo jest sprawa. Mój problem polega na tym, że nie wiem czy
    czekać aż sami sobie z tym poradzą czy kupić mieszkanie z lokatorem. Boję
    się, że jak nie kupię to sąd może zmienić zdanie i pozwolić jej tam
    mieszkać. Za kupnem przemawia fakt że sądowi będzie trudniej zezwolić jej na
    mieszkanie u obcej osoby niż u matki. Tylko jeżeli nakażą eksmisję a ona nie
    zechce się wynieść to nie wiem jak ją poprosić.