  • Data: 2005-05-04 12:48:06
    Temat: Re: Kupno mieszkania i babcia
    Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d582d3$it2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Fakt zameldowania nie rodzi żadnego prawa do pobytu w tym mieszkaniu.
    > Tak więc po prostu musicie się liczyć z tym, ze jak oni nie będą chcieli
    > babci wymeldować, to będziecie musieli zrobić to Wy i tyle. Jedyne co
    > sprawdzić, to czy w księgach wieczystych nie ma jakiej wzmianki o prawie
    > babci do pobytu w tym mieszkaniu.

    Najgorsze jest to, że co urząd to interpretacja. W Urzędzie Gminy
    dowiedziałam się, że jak babcia będzie miała kaprys i się uprze to może
    wrócić do tego mieszkania, a my ją będziemy musieli wpuścić, bo zameldowanie
    jest poświadczeniem przebywania. Tak samo stwierdziła Pani w spółdzielni. Z
    drugiej strony wymeldowanie jej w trybie administracyjnym może potrwać i 6
    miesięcy. Nie wiem już sama co robić.

    Kalina