eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem przez internet i nie mam towaru › Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zenek" <d...@d...dd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Date: Wed, 24 Oct 2007 17:40:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <ffnpdf$p17$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fff4k8$ikv$1@nemesis.news.tpi.pl> <ffirkf$gsq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ffl9jr$nqf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: axl198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1193240815 25639 83.27.97.198 (24 Oct 2007 15:46:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2007 15:46:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493620
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ffl9jr$nqf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >>
    >> A czytałeś ich regulamin ? Upewniłes się ,że mają towar przed zapłaceniem
    >> (punkt regulaminu) ?
    >> To co sie rzucasz ?
    >
    > A tyo co sie rzucasz jak nie wiesz o czym piszesz ? Przyszedl email ze
    > rozpoczna realizacje tylko w przypadku wplaty pieniedzy. A regulamin jest
    > jeszcze mocniejszy - realizacja w ciagu tego samego dnai a jak nie moga to
    > od razu maja informowac. Czyli krotko mowiac daja ciala na calej linii
    > Wiec sie nie rzucaj.
    >

    To przytaczam Ci 2 punkty regulaminu:

    4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe
    wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez
    PPHU KOMSAD na stronach sklepu internetowego oraz weryfikacja telefoniczna
    poprawności zamówienia.

    14. PROSIMY O POTWIERDZANIE DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW PRZED ZŁOŻENIEM
    ZAMÓWIENIA, a w szczególności przed dokonaniem przelewu. Przelew
    zrealizowany bez potwierdzenia zamówienia zwracamy w terminie do 7 dni od
    dnia uzgodnienia zwrotu (część klientów decyduje sie na zmianę w zamówieniu
    bez konieczności dokonywania zwrotów).


    Napisane jasno (a w 14 pukcie nawet krzyczą) ,że trzeba najpierw zadzwonić.
    Więc to Ty się nie wywiązałes z umowy , nie oni.

    Pozdro
    zenek





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1