eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ? › Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
  • Data: 2005-07-15 16:02:25
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blas napisał(a):
    > Otto Falkenstein wrote:

    > nie dziwo. PRLowski "prawnik" prezmalowany na nowe kolory.
    >
    > Czy na sprzedajacym wlascicielu ciazyla choc odrobina wiedzy nt
    > niebezpieczenstwa jego wlasnego budynku?

    > Swita?

    Przykro mi. Nadal ciemno to widzę. nie rozumiem co owa wiedza miałaby
    miec do odpowiedzialnosci wobec nabyuwcy.
    Być może jest to spowodowane tym, że uczyłem się polskiego, a nie
    amerykańskiego prawa cywilnego. Ale biorąc pod uwagę, ze produkuje się
    na polskiej grupie prawniczej to chyba dobrze?

    > I prosze o odpowiedź na moje.

    Nadal prosze o odpowiedź na pytanie

    html

    Wskaż mi przepis, na podstawie którego oparłbyś w tym przypadku
    roszczenie. Zabawmy się. Ja będę udawał, że jestem sędzią, w ty bedziesz
    udawał, że jesteś adwokatem. Ty napiszesz pozew, a ja napiszę wyrok.
    Może być?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine