eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ? › Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
  • Data: 2005-07-15 18:27:55
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blas napisał(a):

    > W takim razie poszukaj innego zawodu. W drogowce najlepiej.
    > Pewnie tego ze farby na scianach polozone do lat siedemdziesiatych sa
    > nafaszerowane olowiem, to tez nie jestes w stanie przewidziec? I wine
    > bedziesz zwalal na kupujacego?

    Nie męcz się dzieciaku, przyznaj się wreszcie, że zaczałes dyskusje na
    temat, o którym nie masz pojacia. Zapewniam cię, przyznanie się do błedu
    nie boli i nie jest karalne.

    A jezeli mimo wszystko uważasz, że masz rację to prosze o wyjaśnienie na
    jakiej podstawioe prawnej opierasz swoje twierdzenia, I o nie zmienianie
    tematu. Rozmawiamy o domku z azbestowym dachem i ewentualnej
    odpowiedzialności sprzedawcy wobec nabywcy. Ja twierdzę, że to nie jest
    wada budynku, a okoliczności sprawy nie uzasadniają przyjecia, ze miała
    w tym przypadku miejsce wada oświadczenia woli w rozumieniu kodeksu
    cywilnego. Oczekuję twojego stanowiska w tej kwestii. najlepiej z
    powołaniem sie na przepisy prawa, i w miare możliwosci bez bluzgów pod
    moim adresem. Dziekuję.

    html

    > Zadzwon do slynnej lubelskiej milicji. Tam porozmawiasz na swoim poziomie.

    Rozumiem, że w ten sposób dajesz do zrozumienia, że nie potrafisz
    udzielic odpowiedzi.

    I zapewniam sie, że z policjantami mozna rozmawiac na znacznie wyższym
    poziomie niz z tobą. Oni też dfosc słabo znają prawo, ale nie ubliżają
    rozmówcom i nie wywyzszaja się nad nich.

    I przy okazji... kiedys pytałem, ale nie dostałem odpowiedzi. Możesz
    powiedzieć jaką uczelnie prawniczą ukończyłeś? Albo gdzie uczyłes się
    prawa?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine