  • From: "Tomasz Miazga" <t...@m...bizniespamujemy.tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś pomoże ?
    Date: Thu, 28 Oct 2004 10:13:39 +0200

    > Może w KC.
    Właśnie przeglądam, może się czegoś doszukam...

    > Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia, domagaj się pokwitowania, na
    > którym będzię napisane, że spłaciłeś należność główną.
    >
    > Możesz też wpłacić należność główną do depozytu sądowego.
    > Takie coś traktuje się jak spełnienie świadczenia do rąk wierzyciela, od
    Sprawa wygląda następująco. Kiedyś tam podpisałem Umowę Leasingu. Przez
    jakiś czas spłacałem, no ale jak to bywa firma przechodziła trudny okres i
    tych wpłat nie było. Po 3 nieopłaconych czynszach Leasingodawca rozwiązał
    Umowę i zażyczył sobie zwrotu przedmiotu Umowy. Tak też uczyniłem (mam
    protokół odbioru) i zostałem zapewniony, że otrzymam rozliczenie Leasingu
    (wartość Umowy - wpłacone czynsze - kwota za którą sprzedadzą sprzęt).
    Tymczasem żadnego rozliczenia nie otrzymałem, a prowadzący sprawę jest
    nieuchwytny ani telefonicznie ani korespondencyjnie. Mam zamiar i chcę
    spłacić, ale skąd mam wiedzieć na przykład za ile sprzedali przedmiot
    leasingu ? I tak to się ciągnie od ponad roku...

    Pozdrawiam,
    Tomek