    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś mi kradnie artykuły
    Date: Sun, 5 Oct 2008 21:30:10 +0200
    <48dfe620$1@news.home.net.pl> <gbot51$rsr$1@inews.gazeta.pl>
    <19bworcvoyso8$.4htyewary4ni$.dlg@40tude.net> <gbqofv$a92$1@news.onet.pl>
    <gbqolj$a92$2@news.onet.pl> <gbqpao$dk5$1@news.onet.pl>
    <ihoboqkgfbqv$.urja63dpqu8a$.dlg@40tude.net> <gc27i6$ifq$3@news.onet.pl>
    <axihz8dirggj$.176lh9l8xf9oy.dlg@40tude.net> <gc3iib$b52$1@news.onet.pl>
    <11lrk61b2tz6d$.1f968lm8uc583$.dlg@40tude.net>
    <gc4jlp$s47$4@news.onet.pl> <9...@4...net>
    <gcavhj$mpg$1@news.onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 20:03:26 +0200, Marian napisał(a):

    > Mozesz kradzież samochodu nazwać "pozyczeniem w celu neioddania" ale to
    > dalej bedzie kradzież.

    Ech. Utwor jest niematerialny! A jesli ma byc w temacie samochodow - komus
    spodobal sie Twoj samochod wiec postanowil zrobic sobie taki sam. Ukradl
    go?

    > I bedzi emozna pozwac serwer? :):):):):):)

    No wlasnie do tego zmierzam :)

    > Karne. Za pedofilskie zdjecie ;)

    Ale on tego zdjecia nie posiada i nigdy nie posiadal.

    > No i uwazasz,z e dalej autor nei wie co robi skrypt? :)

    Jakbym pisal skrypt, ktory mialby cokolwiek losowac to by mi nigdy do glowy
    nie przyszlo, zeby sie zabezpieczac na wszelkie mozliwe sposoby przed
    "niebezpiecznymi przypadkowymi ciagami". Z takim czyms to mozna sie i w
    codziennym zyciu spotkac - wypowiesz jakies zdanie i ktos oskarzy cie o
    rasizm, bo jakby odpowiednio poprzestawiac litery w zdaniu to by wyszlo
    "białasy to śmiecie".

    > Mowiles, ze jakies strony robisz. Ale to we flashu chyba, co? :)

    Gdzie tam - php. Za moment biore sie za wspomniana wczesniej strone: 3
    losowe wyrazy, n-ty wynik z google na te wyrazy i znalezienie najdluzszego
    ciagu liter i bialych znakow pomiedzy znakami ">" i "<".

    Mam pelana swiadomosc co robi ten skrypt... i istnieje prawdopodobienstwo,
    ze trafi sie kiedys np. "dupa", co nie oznacza, ze to ja przeklnalem :)

    > Wlasciwie... wyobrazam sobie.

    Zal mi tych fotografow :) "Postac na zdjeciu nosi czapke firmy S&M, szalik
    od Djor, sweterek od Marks&Engels; w tle widzimy budynki projektu Jana
    Kowalskiego, Jana Nowaka i Borubara Perejro; plac zabaw po lewej
    zaprojektowany przez Biuro Projektowe Wszystkoschrzanimy; na ulicy stoja
    samochody autorstwa projektanta Zenona G. z Reanult, Bogdana W. z Fiata,
    Ludwika P. z FSO...". I tak do każdego zrobionego zdjęcia... żeby nie
    zostać nazwanym złodziejem, bo się kogoś "wycięło".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik