eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKtos kupil, nie zaplacil, nie odebral... › Re: Ktos kupil, nie zaplacil, nie odebral...
  • Data: 2006-01-05 18:06:46
    Temat: Re: Ktos kupil, nie zaplacil, nie odebral...
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 05 Jan 2006 14:45:38 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Obiecalem, ze sie zapytam to sie zapytam:)
    >
    > Sytuacja: Klient przyszedl, wybral towar, zdecydowal sie, poprosil o
    > fakture do zaplacenia w 7 dni i ze przyjedzie odebrac towar. Termin
    > minal. Po towar nie przyjechal. Jest sobie dokument ksiegowy, jest
    > towar. Coz takim fantem zrobic? Klient twierdzi, ze nic nie bral
    > (towaru) to i za fakture nie musi placic... Moim zdaniem jednak powinien
    > (skloro nie chce sie dogadac inaczej se sprzedajacym) a to czy odbierze
    > towar to jzu jego brocha...


    nie rozumiem problemu? robisz korektę do faktury z adnontacją "towaru nie
    odebrano" i sprzedajesz po raz drugi.


    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1