  • Data: 2013-07-11 13:24:39
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Może nie są aż tak zdegenerowanymi leniami jak ktoś taki jak ty, który nie
    > potrafi dostarczy jednego 240-litrowego (dwie taczki) pojemnika gruzu gdzie
    > należy...

    Mowa była o WZIĘCIU Z POCAŁOWANIEM RĘKI a nie konieczności dostarczania
    pod wskazany adres "ale teraz już ogrodzone, zamknięte i pod psem,
    bo na dziś skończyli".
    Argumentacja działa niestety obosiecznie i potwierdzam, ze wcale nie
    jest tak rewelacyjnie jak to przedstawiasz, bo nieraz obserwowałem
    długo wiszące oflagowanie "gruz odstąpię".
    A jak ilość jest mała, to owszem, STANOWI problem znalezienie tego
    całującego rękę - bo on jeszcze musi budować w najbliższej okolicy.

    pzdr, Gotfryd