  • Data: 2013-07-11 14:24:51
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 14:17:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Pkt 1 i Pkt 2- bez limitu odbieraja odemnie w ramach zryczałtowanej opłaty- >taniej
    jak do tej pory.

    Jedynie do czego bym mógł się przyczepić to to że niesortowane odbieraja dwa razy w
    miesiacu a sortowane raz w miesiącu. U mnie pojemnik na niesortowane starcza
    spokojnie na miesiąc a za to plastyków i szkieł gabarytowo jest więcej i wygodniej
    byłoby zeby to odbierali co dwa tygodnie. Ale to w sumie mały problem zamiast worków
    kupie sobie pojemnik 220 litrów na plastyki i na miesiąc starczy