  • Data: 2013-07-11 11:43:06
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 11:33:04 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Tutaj też zadziała (uwaga, trudne słowo) rynek - wraz ze zwiększaniem
    > się liczby żebraków, ich zarobki maleją.

    ten rynek jest bardzo regulowany. Co prawda nie przez państwo a przez
    organizacje przestepcze. Spróbuj sobi iść pożebrać. Zobaczymy ile potrwa
    zanim nie zjawi sie koło Ciebie delikwent, który Ci wytłumaczy dlaczego
    masz spadać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?