  • Data: 2013-07-11 07:09:01
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko oni są jak Siudalski w kwestii rzekomo stronniczej moderacji
    > grupy historycznej... Pyszczą, śmiecą, obrażają, a zgłosić wniosek o
    > zniesienie moderacji czy założyć własną grupę dyskusyjną o historii -
    > ooo, to już za trudne.

    bo za konstruktywne działania nie zostaje sie męczennikiem za sprawę

    a ponadto konstruktywne działania wymagają skoordynowanego dłużej trwającego
    wysiłku

    Ja też naupychałem gnojkom z NC+ przez telefon po przedłużeniu umowy ale
    potem stwierdziłem że mi się walczych z gnojkami nie chce bo i tak nie mam
    żadnej sensownej alternatywy na dla umowy z NC+, bo mieszkam na wsi i nie
    mam raczej szansy na kablówkę.