    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Date: Sun, 7 Jul 2013 08:36:26 +0200

    Użytkownik "Waz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:51d7c4f7$0$1455$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ps.com...

    > znajomy ma domek pod Krakowem i płaci 9zł z groszami, ja w mieszkaniu na
    > Azorach 19.50 od 1 osoby, na Kurdwanowie 15zł a w Bieżanowie też
    > 19.50zł/os

    No ta wypowiedż jest typową propagandą uprawianą przez niektóre osoby. Co
    kogo interesuje czy znajomy płaci 9 zł czy 19 zł. Chodzi tylko i wyłącznie o
    skalę podwyżki opłat. O skale, czyli ile płacono miesięcznie w pierwszej
    połowie roku a ile teraz. Więc nie bredź że płacisz teraz 19.50 od osoby
    tylko napisz ile płaciłeś w maju, czerwcu a ile płacisz teraz, gdy nic sie
    nie zmieniło, nie wymeldowałeś żony i dzieci i że ta stawka jest za śmieci
    sortowane (zgodnie ze skanem). Napisz prawdę bo to bardzo łatwo sprawdzić.

    pozdr