  • Data: 2013-07-08 00:00:38
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@d...org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Znaczy masz już te śmietniki, i masz gdzie wyrzucać śmieci, i mieścisz
    > się z nimi (tzn tymi sortowanymi w odpowiednim pojemniku)? Bo wiele
    > osób tego luksusu "po nowemu" nie ma...
    > A często "taniej" wyjdzie drożej, bo po paru dniach śmietnik na
    > papier/tworzywa już przepełniony, gdzieś śmiecie wyrzucać trzeba -
    > więc idą do wspólnego czarnego, więc będzie karna dopłata
    > 13>20zł/osobę, więc nie wyjdzie wcale taniej...

    Histeryzujesz.
    łoży się, dołożą śemitniki, nikt nie bedzie na poczatku sprawdzał i scigał,
    zwłaszcza za złe smieci w ogolnych.
    bo jeszcze zrozumiałbym obawe w druga strone, ze wyrzucasz np. bio do
    plastików. Ale odwrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji