eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić? › Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
  • Data: 2011-04-11 10:25:04
    Temat: Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2011 12:16, Kamil pisze:

    > Czy "wydzielenie" musi objawiać się zamkiem/kluczem? :)
    > Czyż owym "wydzieleniem" nie są już same drzwi? :)

    I tak, i nie - zamknięcie na klucz niedostępny dla innych lokatorów
    uprawdopodabnia ich twierdzenie, że przedmioty tam znajdujące się nie są
    w ich posiadaniu, zatem nie podlegają zajęciu.

    > Zajebiście. Po przekręceniu "zameczka" w sraczu/łazience okaże się że
    > rzeczy z tego pomieszczenia nie są moje (bo tak powiem komornikowi) :)))
    > Bo sam przecież pitolisz że wystarczy żeby były drzwi ze zamkiem :)))

    Pitolisz, i to kompletnie bez sensu, ty.

    > A gdzie napisałem że KTOKOLWIEK może? :)

    Zatem nie może się tam wedrzeć żeby zajmować ruchomości niebędące w
    posiadaniu dłużnika.