eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić? › Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
  • Data: 2011-04-13 16:02:31
    Temat: Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Apr 2011, Andrzej Ława wrote:

    > I tak, i nie - zamknięcie na klucz niedostępny dla innych lokatorów
    > uprawdopodabnia ich twierdzenie, że przedmioty tam znajdujące się nie są
    > w ich posiadaniu, zatem nie podlegają zajęciu.

    Ja *wyłącznie* w kwestii formalnej (bo co do meritum oczywiście
    się zgadzam).
    Skąd mianowicie wziąłeś tezę, że "inni lokatorzy" będą zainteresowani
    przedstawieniem właśnie takiego stanowiska, a nie wręcz przeciwnie
    - "dania tych gratów komornikowi żeby sobie poszedł"?

    Z opisu w pytaniu taka teza nie wynika.

    pzdr, Gotfryd