    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto mi pomoże? (długie)
    Date: Thu, 8 Feb 2007 13:29:39 +0100

    Użytkownik "Mały" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eqf441$bmn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Więc nie wiem co Cię tak dziwi?

    No dla mnie normalna procedura jest taka, ze piszesz do nadawcy co i jak, Ty
    dostajesz kase od nadawcy co do groszai na tym Twoja rola konczy sie (jesli
    to Allegro mozesz jeszcze wystawic np. neutrala) (co do grosza) a firma
    kurierska dostaje z ubezpieczenia.
    Umowa pomiedzy firma kurierska a nadawca i ubezpieczycielami, to nie Twoj
    interes!!!!!
    To nie Ty placisz bowiem firmie kurierskiej za usluge!!!! - to ze fizycznie
    kasa jest od Ciebie - nei ma znaczenie. Na takiej samej zasadzie moglbys
    powiedziec, ze kupiles np. samochod wlascicielowi knajpy, ktorej jestes
    stalym bywalcem, bo przeciez zostawiles juz u niego 50 patoli a za tyle
    sobie kupil samochod.
    Spojrz na fakture - tam stoi jak byk, ze za transport zaplaciles nadawcy
    (tak zreszta jak i za laptopa) a wiec od nadawcy dostajesz zwrot . Niechajby
    mu i ubezpieczyciel zaplacil za tego laptopa 100 tysiecy, to juz nie Twoja
    broszka!

    Pozdrawiam
    SDD