  • Data: 2002-08-12 15:18:21
    Temat: Re: Kto bez kolejki?
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Facet byc moze i byl antypatyczny ale IMO chodzi o małe dziecko, któremu
    > nie słuzą kolejki bo sie wireci płacze itp. a czasem niestety jest tak ze
    > nie ma jak zostawic go w domu. Kto niesie to dziecko to IMO sprawa
    > drugorzędna.
    > ??????
    Ja tego nie oceniam, po prostu mój przedpiszca twierdził, że ten obyczaj już
    zniknął, więc nadmieniłem, że nie i poparłem przykladem.

    > Czy KOBIETA na piktogramie to domyślnie MATKA tego dziecka czy po prostu
    > KOBIETA?
    Nie wiem, w sklepie nie pytałem, a z samego rysunku nie dało się
    wywnioskować ;)

    >Jesli jedak kobieta (nie matka) to czy szanowna kolejka "wysiudała
    > by" np. babcię lub ciocię, starszą siostre lub opiekunkę z dzieckiem?
    Skąd mam wiedzieć?

    >(ok rok temu byłam w ciązy )
    Około?! To dokładnie nie wiesz kiedy???!!! ;)))))

    Zresztą uważam za normalne, że na 10÷15 kas jest jedna ułatwiająca życie
    osobom, którym dłuższe stanie sprawia trudność. Ludzie są ludźmi, ale
    niektórzy trochę bardziej, a niektórzy trochę mniej...
    Zazwyczaj jest tak, że chwilach trudnych większość jest ludźmi nawet bardzo
    (jestem z Wrocławia - widziałem w czasie powodzi w 97), a w szarej
    codzienności znacznie mniej - widziałem w sklepie.

    Pozdrawiam
    JarekT