  • Data: 2010-04-08 08:23:40
    Temat: Re: Ksero dowodu osobistego i gazownia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Nie bądź dzieckiem liwiusz ;P
    > vide Gliwice - pracownica banku w kooperacji z kolesiami "brała" kredyty na
    > osoby które nie miały o tym pojęcia. Dokumentami były skany dowodów
    > tożsamości. umów nie podpisywali prawowici właściciele facjat z dowodów
    > osobistych :)

    I co mają do tego skany dowodów? Równie dobrze umowę można sfałszować
    nie mając skanu dowodu. Jeśli skan jest potrzebny, można go wygenerować.

    Wiem, wiem, gdyby nie miała skanów, to by umów nie sfałszowała. Ale
    ja z tych, co się nie boją i bronić się w sądzie umiem. Jak zgubiłem
    dowód miesiąc temu, to nie biegam po urzędach i nie zastrzegam, bo po
    co? Może się jeszcze znaleźć, czasem ktoś pocztą odsyła, a jak ktoś
    weźmie na mnie kredyty, to już problem kredytodawcy...

    --
    Liwiusz