    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Krzysztof Rutkowski
    Date: Thu, 14 Apr 2005 20:55:53 +0200

    Użytkownik "stamp" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:sxk7e.5356$4v3.190@trndny03...

    > Albo robi wrecz kryminalnie.

    Wiesz, nie rozmawiałem z nikim, kto by uczestniczył w działaniach
    Rutkowskiego albo przynajmniej miał bezpośrednie informacje na ten
    temat. Informacjom prasowym po prostu nie wierzę, bo jest przekonany, ze
    pismacy wypisują to, co im ktoś powie - nawet nie próbując tego
    weryfikować w najprostszy sposób. Tak więc trudno mi zająć stanowisko w
    tej sprawie. Raz w życiu miałem kontakt z gościem podającym się za
    pracownika Rutkowskiego i facet faktycznie miał jakieś wypatrzone
    pojęcie o prawie i miejscu detektywa w naszym systemie prawnym. No ale
    to może być odosobniony przypadek, a i nie mam nawet pewności, że gość
    miał cokolwiek z Rutkowskim wspólnego. Jedynie się powoływał na niego.

    > Sam Rutkowski przeprosil czlowieka za klamstwa. Prasa pisze od dawna
    ze
    > Rutkowski nie ma licencji (chyba ze ja odzyskal ostatnio).

    Prowadzenie takiej firmy bez licencji, to jednak gardłowa sprawa, bowiem
    to przestępstwo. Myślę, ze nie odważyłby się na to. Choć nauka radziecka
    zna podobne przypadki.