    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Date: Sat, 11 Dec 2010 10:30:02 +0100
    <idljqj$ebc$1@inews.gazeta.pl> <idljup$emj$1@inews.gazeta.pl>
    <idm5j5$2b6$1@news.onet.pl> <idmnnm$j8v$1@node1.news.atman.pl>
    <idmotj$l32$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <4cff2cf8$1@news.home.net.pl>
    <idne8p$nld$1@news.onet.pl> <4cff3ec9$1@news.home.net.pl>
    <idngos$1rd$1@news.onet.pl> <idns7c$7md$2@inews.gazeta.pl>
    <idnsf8$i8e$3@news.onet.pl> <idnsnq$9s1$2@inews.gazeta.pl>
    <idoven$3t5$1@node1.news.atman.pl> <idqsgt$r3u$2@inews.gazeta.pl>
    <ids0de$oth$1@node1.news.atman.pl> <idsu2s$t31$1@inews.gazeta.pl>
    <idt2j2$vf5$1@node1.news.atman.pl> <idt4ue$oct$1@inews.gazeta.pl>
    <idtj3o$3un$1@node1.news.atman.pl> <idtm0c$4hn$1@node1.news.atman.pl>
    <idu45t$7qk$1@node1.news.atman.pl> <idu4e8$rv0$1@news.onet.pl>
    <idu9m7$8s0$2@node1.news.atman.pl> <iduba4$qq5$1@news.onet.pl>

    Dnia 2010-12-10 23:58, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jak będzie awizo, to nie odeśle, wróci jako nieodebrane, chyba że
    > RadoslawF pofatyguje się na pocztę (musi jednak mieszkać niedaleko ;) )

    Dlatego napisałem odsyłają lub dzwonią że coś przyszło.
    Ja mam informację i podejmuje decyzję czy pofatygować się na
    pocztę czy nie. W praktyce dotychczas przez kilkanaście lat
    polecony z awizem trafił się tylko jeden raz i zmotywował mnie
    do uaktualnienia adresu u firm współpracujących ze mną w jakiś
    sposób.

    > "Nie powiemy skąd jest ten awizowany list i nie możemy go zwrócić tylko
    > z tego powodu, że pan mówi, że adresat już tu nie mieszka".

    Praktyka jest taka że uprzejmy listonosz powiedział skąd był
    awizowany list.