  • Data: 2004-11-02 22:47:53
    Temat: Re: Kruk i NOM
    Od: "dedeer" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > Nie zawarlem umowy

    zaraz, zaraz......
    1. skoro nie zawarł umowy, to co jest podstawą do wystawienia rachunku
    2. skoro nie zawarł umowy, to skąd NOM miał dane osobowe potrzebne do
    wystawienia rachunku
    3. skoro nie zawarł umowy, to kto przekazał te dane?? tpsa?? i jakim prawem??
    4. na jakiej podstawie, skoro tym bardziej nie było umowy (bynajmniej pisemnej)
    NOM przekazał sprawe do Kruka??
    5. na jakiej podstawie NOM przekazał dane osobowe??
    6. sprawa jest sprzed bodajze dwóch lat, wiec trzeba sprawdzić kiedy nastepuje
    przedawnienie

    Taki ptaszek, kruk, jest padlinożercą ....... nie wiem dlaczego mam takie
    skojarzenia ;)

    pozdrawiam i życze spokoju