  • Data: 2024-01-05 19:02:40
    Temat: Re: Królowie Lewego Pasa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jan 2024 18:59:33 +0100, Kviat wrote:

    > I dlatego właśnie nie wierzę Shrekowi, że ty to robisz celowo.
    >
    > Czego nie rozumiesz?
    > Gdzie masz napisane, że jak szybko, to lewym?

    Ale o co chodzi? Szybko jedziesz, to musisz wyprzedzac, a jak
    wyprzedzasz, to lewym, a nie prawym :-)

    No chyba, ze ci chodzi, ze i BMW powinno zjezdzać na prawy:
    -no powinno, i mandacik w zasadzie sie nalezy,

    -a ty którym pasem jedziesz? To co sie dziwisz, ze ten w bmw tez lubi
    lewym. Kia tez lewym jechala ... ale nie wiemy jak szybko.
    Moze np 150.

    -u nas czesto taki ruch na autostradzie, ze ja praktycznie cały czas
    jadę lewym. No ale ja wyprzedzam .. a przynajmniej mam ochotę, bo mnie
    jakas melepeta blokuje :-)

    -tam akurat był ruch mały, ale przy tej róznicy predkosci
    (niedozwolonej), to by BMW zjezdzało na prawy pas na sekundy.
    Ja nie zjezdzam na sekundy - nie ma sensu :-)

    > Jesteś upośledzony?
    > Jak masz prawy wolny, to niczego nie wyprzedzasz.
    > Masz jechać prawym. Bez względu na to jak szybko jedziesz.
    >
    > No to jeszcze raz, bo widać, że wolno myślisz i nie rozumiesz tekstu
    > pisanego:
    > Skoro kia jechała nieprawidłowo lewym, to z tego wynika, że skoro
    > nieprawidłowo, to znaczy, że miała prawy wolny.
    > Skoro prawy był wolny, to bmw powinno jechać prawym.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    No ale o co pretensje - ze za szybko jechal, czy ze lewy pas blokował?

    No ale bmw juz wyprzedzał kie. Tzn zblizał sie na odległosć, gdzie
    było uzasadnione bylo zasygnalizowanie manewru i zjechanie na lewy
    pas.

    J.