  • Data: 2006-04-29 21:02:46
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: 1...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    >wiec od czego jest ochrona szkoly??
    >No chyba ty powinienes nam to powiedziec, skoro za nia placisz?

    powiedzialem miedzy innymi od tego aby po terenie szkoly nie
    chodzily ( nie zastaly wpuszczone na teren szkoly) osoby obce czyli
    nie bedace uczniami LO jak równiez za porzadek i
    bezpieczenstwo...

    >A czy do zadan owej ochrony nalezy pilnowanie rowerów?

    wlasnie takimi argumentami posluguje sie dyrekcja ze oni za to
    nieodpowiadaja i koniec co wiecej dowiedzialem sie od dyrekcji ze
    ograodzony teren (boisko szkolne ) nie jest ich terenem tylko terenem
    prywatnym i oni za nic nie odpowiadaja . wypieranie sie?

    >tozsamosci....

    >Na jakiej podstawie?

    moze na takiej ze jezeli ochroniarz mial watpliwosci czy jest to
    uczen szkoly czy tez nie powinien to sprawdzic... bo takie jest
    jego zadanie.

    >A kto powiedzial ze to ktos obcy ukradl Ci rower?
    z tego co wiem ochroniarz widzial go z bliska bo przejezdzal obok
    niego wiec mysle ze poznalby czy jest to uczen szkoly tym bardziej
    ze zlodzieja widziala dodatkowo nauczycielka czy nawet dwie.

    z relacji ochroniarza....