  • Data: 2006-04-29 21:26:33
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: 1...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    bylem w klasie maturalnej ( to stalo sie w dzien zakonczenia roku
    tyle tylko ze zakonczenie bylo o 17 ja bylem w szkolr miedzy
    11:30- 13:00 z mojego rocznika w szkole bylo moze zaledwie 30 osób
    ale nie tego dotyczy sprawa kto to zrobil bo ja równiez biore pod
    uwage taka mozliwosc ze ktos ze szkoly mógl "wystawic" mój
    rower....) znalem wszystkich (prawie ) rówiesników z mojego
    rocznika poza tym jest koniec roku przez rok widujac te same twarze
    przy wejsciu do szkoly mozna sie przyzwyczaic a poza tym oprócz
    ochroniarza który nie poznal go jako ucznia szkoly byly jeszcze
    dwie nauczycielki które równiez mialy co do tego watpliwosci....

    wiec co radzicie zrobic ?? pogadzic sie z utrata 2000 zl i zyc
    dalej ?? jakby sie nic nie stalo ? a zajakis czas moze i ten sam
    zlodziej znów zaatakuje znów ktos na tym ucierpi... ja bylem
    drugim przypadkiem w ciagu 4 dni jak juz wspominalem w w
    poniedzialek 24.04.06 z mojej szkoly równiez zostal skradziony
    rower i gdyby mi nie ukradli mojego to do tej pory bym o tym nie
    wiedzial poniewaz szkola zataila cala sprawe i nieostrzegla
    rowerzystów jak i nie zakazala dalszego przyjezdzania rowerami do
    szkoly. gdybym wiedzial o tym pierwszym przypadku mój na 100% nie
    przyjechalbym na swoim rowerze do szkoly a przynajmniej nie
    pozostawil na pastwe zlodziejowi....